Navrhni nejlepší mediální kampaň pro STR8

Background:

STR8 je legendární značka a její design je inspirovaný automobilovým průmyslem. Samotné logo má připomínat poznávací značku aut. Značka vznikla v roce 1998 v Řecku. Má několik vůní pro různé věkové kategorie. Toaletní voda je v nezaměnitelné plechové krabičce.

Portfolio tvoří výhradně pánská kosmetika, která má 8 řad (8 různých vůní), každá řada obsahuje 5 produktů: toaletní vodu ve 2 velikostech (100 ml a 50 ml), vodu po holení (100 ml), tělový parfémový sprej (85 ml), deo sprej (150 ml), sprchový gel ve dvou velikostech (250 ml a 400 ml).

Každá řada se odlišuje vůní, inspirací, barvou a specifickým prvkem na obale.

Poslední řada, která byla uvedená na trh v roce 2023, je GAME. Již tato řada byla zaměřená na generaci Z a byla inspirována světem gamingu.

Novinka pro rok 2025 Wild Beat je inspirovaná světem hudby a má aromatickou a dřevitou vůni. Pod řadou Wild Beat budou uvedeny 3 produktové kategorie (toaletní voda, deodorant a sprchový gel).

Harmonogram

Porota