Background:
STR8 je legendární značka a její design je inspirovaný automobilovým průmyslem. Samotné logo má připomínat poznávací značku aut. Značka vznikla v roce 1998 v Řecku. Má několik vůní pro různé věkové kategorie. Toaletní voda je v nezaměnitelné plechové krabičce.
Portfolio tvoří výhradně pánská kosmetika, která má 8 řad (8 různých vůní), každá řada obsahuje 5 produktů: toaletní vodu ve 2 velikostech (100 ml a 50 ml), vodu po holení (100 ml), tělový parfémový sprej (85 ml), deo sprej (150 ml), sprchový gel ve dvou velikostech (250 ml a 400 ml).
Každá řada se odlišuje vůní, inspirací, barvou a specifickým prvkem na obale.
Poslední řada, která byla uvedená na trh v roce 2023, je GAME. Již tato řada byla zaměřená na generaci Z a byla inspirována světem gamingu.
Novinka pro rok 2025 Wild Beat je inspirovaná světem hudby a má aromatickou a dřevitou vůni. Pod řadou Wild Beat budou uvedeny 3 produktové kategorie (toaletní voda, deodorant a sprchový gel).
Client Service & Development Director OMD Czech
Brand Manager Sarantis Czech Republic, s.r.o.
Account Manager • Digital Media
Senior Copywriter • Digital Media
Pro zaslání kompletního zadání nám zanechte svou e-mailovou adresu.
Do vaší e-mailové schránky zašleme odkaz ke stažení kompletního zadání a přístupové údaje.
Odesláním své emailové adresy udělujete společnosti OMD Czech, a.s., IČ 64948439 souhlas se zpracováním svých osobních údajů (emailové adresy) pro účely zaslání briefu na Vaši emailovou adresu. Souhlas můžete kdykoliv odvolat zasláním takového odvolání na emailovou adresu
gdpr.cz@omnicommediagroup.com.