Background:
Astrid je velmi tradiční česká značka, kterou používaly naše maminky i babičky. Má několik řad pro různé věkové kategorie, ale pro velmi mladou cílovou skupinu je to první řada. Astrid Hydro X Cell je celá řada produktů na pleť: pleťový krém (citlivá pleť bez parfemace, gel krém pro normální a smíšenou pleť), oční krém, micelární voda, micelární gel, polštářky pod oči, sérum. Funguje zejména jako okamžitá hydratace a k redukci tmavých kruhů pod očima/otoků. Nejedná se o boj proti vráskám, jelikož je to pro mladou cílovou skupinu, kde se vrásky ještě neočekávají.
Obsahuje buněčnou vodu ze spiruliny, kyselinu hyaluronovou, fytoceramidy, kofein a tetrapeptidy v očním krému a polštářkách pod oči. Značka patří cenově spíše do nižší kategorie. Konkurence jsou Loreál, Dermacol, ale i privátní značky drogerií a nově příchozí na trh. Samostatný e-shop značka kvůli nízké ceně nemá. Astrid je prodáván zejména v drogérií, dále na Notino a přes jiné e-shopy.
Challenge:
Prosíme o návrh originální a mladistvé komunikace pro novou řadu Astridu, kde budete bojovat s hlavní překážkou, a to vnímáním Astridu jako tradiční české značky pro maminky a babičky.
Client Service & Development Director in OMD
Head of Digital Strategy in OMD
FUSE LAB Group Head
Senior Brand Manager Skin Care Sarantis
Pro zaslání kompletního zadání nám zanechte svou e-mailovou adresu.
Do vaší e-mailové schránky zašleme odkaz ke stažení kompletního zadání a přístupové údaje.
Odesláním své emailové adresy udělujete společnosti OMD Czech, a.s., IČ 64948439 souhlas se zpracováním svých osobních údajů (emailové adresy) pro účely zaslání briefu na Vaši emailovou adresu. Souhlas můžete kdykoliv odvolat zasláním takového odvolání na emailovou adresu
gdpr.cz@omnicommediagroup.com.