Navrhni nejlepší mediální kampaň pro Astrid

Background: 

Astrid je velmi tradiční česká značka, kterou používaly naše maminky i babičky. Má několik řad pro různé věkové kategorie, ale pro velmi mladou cílovou skupinu je to první řada. Astrid Hydro X Cell je celá řada produktů na pleť: pleťový krém (citlivá pleť bez parfemace, gel krém pro normální a smíšenou pleť), oční krém, micelární voda, micelární gel, polštářky pod oči, sérum. Funguje zejména jako okamžitá hydratace a k redukci tmavých kruhů pod očima/otoků. Nejedná se o boj proti vráskám, jelikož je to pro mladou cílovou skupinu, kde se vrásky ještě neočekávají. 

Obsahuje buněčnou vodu ze spiruliny, kyselinu hyaluronovou, fytoceramidy, kofein a tetrapeptidy v očním krému a polštářkách pod oči. Značka patří cenově spíše do nižší kategorie. Konkurence jsou Loreál, Dermacol, ale i privátní značky drogerií a nově příchozí na trh. Samostatný e-shop značka kvůli nízké ceně nemá. Astrid je prodáván zejména v drogérií, dále na Notino a přes jiné e-shopy.

Challenge: 

Prosíme o návrh originální a mladistvé komunikace pro novou řadu Astridu, kde budete bojovat s hlavní překážkou, a to vnímáním Astridu jako tradiční české značky pro maminky a babičky.

Harmonogram

Porota