Kategorie elektrických zubních kartáčků je v České republice poměrně rozvinutá (penetrace kategorie = 28%). Elektrické kartáčky rozlišujeme na sonické a oscilačně rotační (nově nazývaná i jako magnetická technologie od OralB). Philips Sonicare je lídrem trhu elektrických kartáčků s hodnotovým podílem na trhu více než 56% a je také odborníky (=zubaři a dentální hygienistky) nejdoporučovanějším elektrickým kartáčkem v České republice.
Přijďte s originální, efektivní a v praxi využitelnou marketingovou strategií pro zvýšení povědomí značky Philips Sonicare u mladší cílové skupiny. Zkuste se zamyslet, jak kreativně a v jazyce vlastní této cílové skupině vysvětlit výhody Philips Sonicare. Cílem je tuto kategorii pro cílovou skupinu zatraktivnit a vnuknout jim myšlenku urgence nákupu, aby ihned chtěli zahodit manuální kartáček.
Consumer Marketing Manager in Philips
Client Service & Development Director in OMD
FUSE LAB Group Head
Group Head in OMD
Pro zaslání kompletního zadání nám zanechte svou e-mailovou adresu.
Do vaší e-mailové schránky zašleme odkaz ke stažení kompletního zadání a přístupové údaje.
Odesláním své emailové adresy udělujete společnosti OMD Czech, a.s., IČ 64948439 souhlas se zpracováním svých osobních údajů (emailové adresy) pro účely zaslání briefu na Vaši emailovou adresu. Souhlas můžete kdykoliv odvolat zasláním takového odvolání na emailovou adresu
gdpr.cz@omnicommediagroup.com.