Navrhni nejlepší mediální kampaň pro Philips

Background

Kategorie elektrických zubních kartáčků je v České republice poměrně rozvinutá (penetrace kategorie = 28%). Elektrické kartáčky rozlišujeme na sonické a oscilačně rotační (nově nazývaná i jako magnetická technologie od OralB). Philips Sonicare je lídrem trhu elektrických kartáčků s hodnotovým podílem na trhu více než 56% a je také odborníky (=zubaři a dentální hygienistky) nejdoporučovanějším elektrickým kartáčkem v České republice.

Challenge

Přijďte s originální, efektivní a v praxi využitelnou marketingovou strategií pro zvýšení povědomí značky Philips Sonicare u mladší cílové skupiny. Zkuste se zamyslet, jak kreativně a v jazyce vlastní této cílové skupině vysvětlit výhody Philips Sonicare. Cílem je tuto kategorii pro cílovou skupinu zatraktivnit a vnuknout jim myšlenku urgence nákupu, aby ihned chtěli zahodit manuální kartáček.

Harmonogram

Porota