Navrhni nejlepší mediální kampaň pro Wolt

Background

Wolt byl založen ve Finsku roku 2014 a spojil síly s DoorDash roku 2022. Milujeme doručování skvělého jídla a zboží, všechny podniky na Woltu proto pečlivě vybíráme s cílem nabídnout všem co nejbohatší nabídku toho nejlepšího ve městě. Wolt vám přiveze také potraviny, kosmetiku, květiny, potřeby pro domácí mazlíčky a spoustu dalšího. Naším cílem je, aby Wolt fungoval jako “obchodní dům ve vaší kapse”.

Challenge

Přijďte s originální, efektivní a v praxi využitelnou marketingovou kampaní pro zviditelnění této kampaně (včetně jejího názvu) a jednotlivých partnerů (1 headliner za restaurace + 1 headliner za obchody). Primárním cílem je zvýšení povědomí o slevové akci a hlavních partnerech. Ujistěte se, že váš nápad/řešení je realizovatelné v praxi a insight i jednotlivé implementační části jsou podložené relevantními argumenty. Způsob zpracování a veškeré pojetí kampaně je zcela libovolné, stačí zachovat hlavní general message – to nejlepší, levnější.

Harmonogram

Porota