Navrhni nejlepší mediální kampaň pro Pepsi

Background

Pepsi je americká značka kolového nápoje s dlouholetou tradicí. Vyrobena v roce 1893, původně pod názvem Pepsi-Cola, od roku 1961 pouze jako Pepsi.
Pepsi Max a Pepsi bez cukru v ochucených variantách jsou kolovými nápoji, které neobsahují cukr. Díky tomu je dosaženo nízkého obsahu kalorií v nápoji, 1 kcal na 250 ml. V současné době na českém trhu Pepsi připravuje uvedení nové příchutě Pineapple Mint nanas s mátou), kde tato příchuť nahradí Pepsi Vanilku (stav k březnu 2022).

Challenge

Přijďte s originální, efektivní a v praxi využitelnou aktivací nové příchutě Pepsi bez cukru, a to v rámci offline/online prostředí. Primárním cílem je zvýšení povědomí a trialu nové příchuti Pepsi Pineapple Mint.
Více informací najdete v briefu :)

Ceny pro vítěze

Tvůrci nejlepšího řešení získají Pepsi na celé léto a pracovní stáž ve společnosti Mattoni 1873.
Nikdo ovšem neodejde s prázdnou, všichni získají cenné zkušenosti, a navíc budou mít možnost navázat užitečné kontakty.

Harmonogram

Porota