Jako profesionálové v oboru jsme otevřeni novému/neotřelému pohledu na to, jak by naše kampaně měly vypadat.
Jsme přesvědčeni, že studenti, díky tomu, že nejsou limitováni zkušenostmi z praxe, mohou přijít se zajímavými a neotřelými nápady jak prezentovat a oživit značku v povědomí zákazníků, čímž ji mohou pomoci naplnit její cíle.
Proto jsme se rozhodli vytvořit soutěž pro studenty, kteří pokud se tohoto projektu zúčastní, získají možnost pracovat na reálném problému vybraného klienta a vyzkoušet si tak přípravu mediální strategie v praxi.
Do soutěže se mohou hlásit týmy tvořené jedním až třemi lidmi. Zadání/brief ke stažení naleznou na úvodní stránce a pak už se mohou pustit do plnění úkolu.
Tvůrci nejlepších nápadů a prezentací budou následně osobně prezentovat své práce před odbornou porotou.
Přijmi výzvu a zúčastni se OMD Creative Challenge!
Tato pravidla (dále jen „pravidla“) jsou jediným dokumentem, který závazně upravuje pravidla spotřebitelské soutěže s názvem „OMD Creative Challenge“ (dále jen „soutěž“). Soutěž je dostupná na adrese: https://creativechallenge.cz/
Soutěž je určena jednak pro studenty oboru marketingu a mediálních studií na středních, vyšších odborných nebo vysokých školách a dále pro osoby se zájmem o marketing a mediální studia, a to s cílem poskytnout těmto osobám možnost zpracovat řešení reálných problémů v rámci marketingových kampaní klienta pořadatele – společnosti Sarantis Czech Republic, s.r.o., IČO: 25705971 (dále jen „klient“) a získat tak praktické zkušenosti v oboru.
OMD Czech, s.r.o., se sídlem Lomnického 1705/9, Nusle, 140 00 Praha 4, IČ: 64948439, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, sp.zn. C 386801 (dále jen „pořadatel“).
Území České republiky.
Soutěž bude probíhat v termínu od 8.10.2024 (10:00:00 hod) do 8.1.2025 (23:59:59 hod ), přičemž:
1. kolo soutěže bude probíhat v termínu od 8.10.2024, kdy bude pořadatelem vyhlášeno zadání soutěže. Nejpozději do 20.12.2024 (23:59:59 hod) mohou soutěžící odevzdat pořadateli svůj soutěžní návrh. Nejpozději 3.1.2025 provede pořadatel výběr účastníků, kteří se se svým soutěžním návrhem mohou účastnit 2. kola soutěže.
2. kolo soutěže bude probíhat dne 8.1.2025, kdy provedou účastníci soutěže vybraní z 1. kola osobní prezentaci svého soutěžního návrhu pořadateli. Dne 8.1.2025 pořadatel vyhlásí výsledky soutěže a určení výherců a poté bude soutěž ukončena.
Soutěže se mohou zúčastnit pouze osoby starší 18-ti let, které se řádně registrovaly k účasti v soutěži na microsite soutěže: www.creativechallenge.cz (dále jen „účastník“) a splnily ostatní požadavky soutěže. V rámci registrace k účasti do soutěže účastník poskytne pořadateli tyto svoje osobní údaje pro účely registrace v soutěži: své jméno a příjmení, telefonní číslo, email, a v případě, že se jedná o studenta oboru marketingu a mediálních studií taky název školy, kde studuje, a dále ročník, který studuje na výše uvedené škole, včetně specializace studijního oboru. V případě, že účastník uvede neúplné, nepravdivé nebo smyšlené osobní údaje pro účely registrace v soutěži, bude ze soutěže vyřazen. Každý účastník se může této soutěže zúčastnit jen jednou, a to pouze s jedním soutěžním návrhem. Pořadatel si vyhrazuje právo kontroly dodržování této zásady pomocí technických i jiných prostředků a v případě jejího porušení, anebo důvodného podezření na její porušení či obcházení, je oprávněn vyřadit účastníka ze soutěže, případně mu nevydat výhru, a to bez jakékoliv náhrady; rozhodnutí pořadatele o takovém opatření je konečné a pořadatel není povinen jeho důvody prokazovat.
Soutěže se nemohou zúčastnit právnické osoby, zaměstnanci pořadatele a ani jejich rodinní příslušníci. Podmínkou účasti v soutěži je poskytnutí souhlasu s těmito pravidly soutěže uvedenými na www.creativechallenge.cz.
Soutěže se může účastnit účastník sám nebo v jako tým účastníků s maximálně 3 členy, přičemž všichni členové týmu musí splňovat veškeré podmínky stanovené těmito pravidly soutěže (dále jen „soutěžní tým“) včetně uvedení osobních údajů každého člena soutěžního týmu za účelem registrace v soutěži, a to v rozsahu uvedeném výše pro jednotlivého účastníka soutěže.
Pořadatel bude hodnotit soutěžní návrhy účastníků:
a) z hlediska kreativity a efektivity propagace produktu,
b) z hlediska kvality zpracování soutěžního návrhu a inovace řešení,
c) z hlediska možnosti realizace soutěžního návrhu v praxi a přínosu realizace soutěžního návrhu pro oblast marketingových komunikací v České republice a
d) z hlediska splnění dalších podmínek stanovených pořadatelem v zadání soutěže.
Pořadatel bude soutěžní návrhy účastníků soutěže hodnotit prostřednictvím své tříčlenné hodnotící komise. Hodnotící komise pořadatele bude složena z odborníků v oblasti medií a marketingových komunikací, jež jsou současně pracovníky pořadatele nebo odborníky pověřenými pořadatelem nebo klientem nebo jsou vysokoškolskými pedagogy.
Účastník nebo soutěžní tým se do soutěže zapojí tak, že v době konání soutěže, konkrétně v 1. kole soutěže, vytvoří soutěžní návrh obsahující návrh mediální kampaně k propagaci konkrétního produktu klienta značky „STR8“ (dále jen „soutěžní návrh“) a umístí jej na microsite soutěže: www.creativechallenge.cz, přičemž odesláním soutěžního návrhu pořadateli účastník zároveň vyjadřuje svůj souhlas s těmito pravidly.
Soutěžní návrh nesmí obsahovat žádné vulgarismy, urážky či hanobení národa, rasy, etnické nebo jiné skupiny, či být jinak v rozporu s dobrými mravy a/nebo zákonnými předpisy, nesmí porušovat žádná práva jakýchkoliv třetích osob, včetně práva k duševnímu vlastnictví a práva na ochranu osobnosti, podoby a soukromí nebo být jinak nevhodný. Do soutěže nebude zařazen nebo z ní může být vyloučen účastník, jehož soutěžní návrh nesplňuje podmínky dle předchozí věty.
Soutěž proběhne ve dvou kolech:
1. kolo soutěže: Pořadatel na microsite soutěže www.creativechallenge.cz oznámí zadání soutěže, kterým bude příprava soutěžního návrhu. Účastníci soutěže a soutěžní týmy mohou nejpozději do 20.12.2024 (23:59:59 hod) předložit pořadateli svůj soutěžní návrh obsahující návrh mediální kampaně k propagaci konkrétního produktu klienta značky „STR8“ a to tak, že svůj soutěžní návrh nahrají na microsite soutěže: www.creativechallenge.cz. Soutěžní návrh musí být nahrán ve formátu .ppt/.pdf a .doc a jeho velikost nesmí přesáhnout 64 MB. Každý účastník a každý soutěžní tým se může soutěže účastnit pouze jednou a s jedním soutěžním návrhem. V případě, že účastník či soutěžní tým předloží pořadateli více soutěžních návrhů, vyhrazuje si pořadatel soutěže právo určit soutěžní návrh, se kterým se bude takový účastník či soutěžní tým účastnit soutěže a na ostatní soutěžní návrhy tohoto účastníka či soutěžního týmu nebrat zřetel. Pořadatel nejpozději dne 3.1.2025 provede, dle kritérií hodnocení soutěžních návrhů uvedených v článku 6 těchto pravidel, hodnocení soutěžních návrhů předložených účastníky v 1. kole soutěže a vybere v závislosti na jejich kvalitě 5 nejlepších soutěžních návrhů. Účastníci, jejichž soutěžní návrhy byly takto vybrány pořadatelem jsou oprávněni se s vybranými soutěžními návrhy účastnit 2. kola soutěže.
2. kolo soutěže: Dne 8.1.2025 proběhne v sídle pořadatele, za osobní účasti zástupců pořadatele a vybraných účastníků soutěže, 2. kolo soutěže. V rámci 2. kola soutěže vybraní účastníci provedou osobní prezentaci svého soutěžního návrhu, který byl vybrán pořadatelem pro 2. kolo soutěže. Dne 8.1.2025 po prezentaci všech soutěžních návrhů v rámci 2. kola soutěže pořadatel provede hodnocení soutěžních návrhů účastníků 2. kola soutěže dle kritérií hodnocení dle článku 6 těchto pravidel a vybere jeden nejlépe hodnocený soutěžní návrh (dále jen „vítězný soutěžní návrh“). Výhercem soutěže je účastník či soutěžní tým, který vytvořil a prezentoval vítězný soutěžní návrh (dále jen „výherce“). V případě, kdy vítězný soutěžní návrh vytvořil a prezentoval soutěžní tým, považují se za výherce všichni účastníci tohoto soutěžního týmu.
1. kolo soutěže: Pořadatel bude informovat účastníky, jejichž soutěžní návrhy byly vybrány pořadatelem pro účast v 2. kole soutěže, nejpozději dne 3.1.2025 , a to prostřednictvím e-mailové zprávy zaslané na e-mailovou adresu uvedenou účastníkem v rámci registrace k účasti v soutěži na microsite soutěže: www.creativechallenge.cz. Pořadatel v rámci oznámení o zařazení do 2. kola soutěže uvede bližší informace o jeho konání. V případě že účastník, jehož soutěžní návrh byl vybrán do 2. kola soutěže, oznámí pořadateli, že se 2. kola soutěže nezúčastní nebo se nedostaví do místa konání 2. kola soutěže, je pořadatel oprávněn (nikoli však povinen) nahradit tohoto účastníka jiným účastníkem, jehož návrh dodatečně vybere dle kritérií hodnocení dle článku 6 těchto pravidel.
2. kolo soutěže: Pořadatel dne 8.1.2025, po skončení 2. kola soutěže vyhlásí v sídle pořadatele výsledky celé soutěže a výherce soutěže, a to osobně prostřednictvím svého zástupce v přítomnosti účastníků 2. kola soutěže.
Každý z výherců soutěže obdrží voucher (dárkový poukaz) na nákup vstupenek na vybrané akce prostřednictvím internetového serveru „GoOut“ dostupného na www.goout.net („výhra“).
Účastníci 2. kola soutěže, kteří nejsou výhercem, obdrží od pořadatele drobné dárky – produkty značky klienta „STR8“ dle výběru pořadatele („dárky“).
Výhry a dárky budou výhercům předány v průběhu dvou týdnů ode dne vyhlášení výsledků a výherců soutěže. Výherci a ostatní účastníci 2. kola soutěže budou pořadatelem včas kontaktováni osobně či prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky za účelem předání výhry či dárků. Pořadatel nenese odpovědnost za nemožnost kontaktování výherců a účastníků v případě, že výherce či účastník poskytnul pořadateli chybné či neúplné osobní údaje pro účely registrace v soutěži.
Pro účely předání výhry a dárků je pořadatel oprávněn požádat výherce a účastníky o sdělení kontaktních údajů pro zaslání výhry a dárků, tj. jméno, příjmení a adresa pro doručování, případně další osobní údaje požadované pořadatelem pro účely vypořádání výhry.
V případě, že z důvodů ležících nikoli na straně pořadatele (a) nebude možno kontaktovat účastníka a včas ho informovat o výhře nebo (b) bude výherce v prodlení s reakcí na oznámení o výhře ve stanovené lhůtě nebo (c) nebude možné výherci či účastníku výhru či dárek doručit nebo (d) výherce či účastník nepřevezme výhru či dárek zaslaný na jím uvedenou adresu, bude výherce či účastník vyřazen ze soutěže a výhra či dárek propadne bez náhrady ve prospěch pořadatele. V takovém případě je pořadatel oprávněn dodatečně vyhlásit dalšího výherce a tuto výhru mu udělit.
Pořadatel neodpovídá za ztrátu, poškození, či nedoručení oznámení o výhře nebo za ztrátu, poškození, či nedoručení výhry či dárků z důvodů spočívajících na straně účastníka.
Účastník je oprávněn použít v rámci soutěžního návrhu pouze díla, jejichž je autorem, k jejichž užití má řádné oprávnění (licenci), nebo díla volná či díla, na jejichž užití se vztahují tzv. zákonné licence dle § 30 a násl. zák. č. 121/2000 Sb., autorského zákona v platném znění (dále jen „zákon“). V případě, že soutěžní návrhy předložené účastníky do soutěže splňují znaky autorského díla ve smyslu zákona, poskytují účastníci této soutěže pořadateli a klientovi oprávnění bezplatně užít jejich díla či jejich části (dále jen „licence“) v rozsahu stanoveném v ust. § 12 zákona, a to pro interní účely klienta a pořadatele, pro účely propagace činnosti pořadatele a propagace jiných pořadatelem pořádaných soutěží, pro reklamní a marketingové účely klienta a pořadatele, a to vše na celou dobu trvání autorskoprávní či jiné ochrany díla, v rozsahu neomezeném co do území, množství a způsobu užití. Licence se poskytuje počínaje dnem poskytnutí díla pořadateli. Současně se účastníci, jakožto autoři děl zavazují, že užít tato díla nebo poskytnout licenci k jejich užití někomu jinému mohou jen s předchozím písemným souhlasem pořadatele této soutěže, totéž platí pro užití díla jeho autorem. Pořadatel ani klient nemají povinnost licenci využít ani poskytnout autorovi rozmnoženinu díla. Účastník uděluje souhlas k užívání autorského díla bez uvádění autorství, k libovolné změně, úpravě nebo jinému zásahu do autorského díla či jeho názvu, ke spojení autorského díla s jiným dílem a k zařazení autorského díla do díla souborného, k užití děl vzniklých změnou, úpravou nebo jiným zásahem do autorského díla, jakož i díla souborného a děl spojených, vzniklých s užitím autorského díla, a dále k postoupení oprávnění tvořícího součást bezplatné licence zcela nebo zčásti třetí osobě. Pořadatel ani klient nemají povinnost v případě postoupení licence autora informovat o postoupení licence a o osobě postupníka.
Osobní údaje každého účastníka soutěže v následujícím rozsahu: jméno a příjmení, email, telefonní číslo a v případě, že se jedná o studenta oboru marketingu a mediálních studií taky název školy, kde studuje a dále ročník, který studuje na výše uvedené škole, včetně specializace studijního oboru, u výherců dále korespondenční adresa nebo adresa trvalého pobytu, které poskytl účastník soutěže v rámci své účasti v soutěži budou zpracovávány pořadatelem, jelikož toto zpracování je nezbytné z důvodu oprávněného zájmu pořadatele, tj. pro účely realizace soutěže, informování účastníka soutěže o výhře a předání výher a dárků. Pořadatel je tak správcem těchto osobních údajů.
Poskytnutí výše uvedených osobních údajů je podmínkou účasti v soutěži, informování účastníka soutěže o výhře a předání výhry a dárků. Výše uvedené osobní údaje budou zpracovávány pouze po dobu trvání soutěže a na dobu nutnou pro informování o výhře a předání výhry a dárků, nejpozději do 8.3.2025. Po zániku oprávněného zájmu pořadatele budou osobní údaje účastníka soutěže smazány, pokud pro jejich další zpracování nebude existovat jiný právní důvod.
Účastník soutěže má právo požadovat přístup ke svým osobním údajům, jejich opravu nebo výmaz, popřípadě omezení zpracování, a vznést námitku proti zpracování, jakož i právo na přenositelnost údajů. Zpracování osobních údajů pořadatelem podléhá dozorové činnosti Úřadu pro ochranu osobních údajů, který svou činnost může koordinovat s jinými národními úřady v dalších členských státech Evropské Unie. Pokud účastník soutěže nabude dojmu, že jakékoliv zpracování jeho osobních údajů probíhá v rozporu s právními předpisy, má právo podat stížnost proti zpracování osobních údajů u Úřadu na ochranu osobních údajů na adrese: www.uoou.cz. Účastník soutěže může kdykoliv kontaktovat pořadatele na adrese uvedené v hlavičce těchto Pravidel nebo na emailové adrese: gdpr.cz@omnicommediagroup.com.
Pořadatel je oprávněn prezentaci účastníků v rámci konání 2. kola soutěže a následné vyhlašování výherců soutěže provést za přítomnosti třetích osob, které na pokyn pořadatele budou pořizovat obrazový, zvukový, či obrazově zvukový záznam (dále jen „záznam“), přičemž účastník souhlasí s tím, aby v souladu s ustanovením § 84 – 85 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník byla jeho osoba na takovém záznamu zachycena a uděluje pořadateli časově a teritoriálně neomezené právo k užívání záznamu všemi dostupnými způsoby, zejména (nikoli však výlučně) k uveřejnění záznamu na internetových stránkách a sociálních sítích v článcích v médiích, a to včetně uvedení jeho jména a příjmení.
Nepřevzaté výhry a dárky propadají ve prospěch pořadatele soutěže. Výhry a dárky nelze vyplatit v hotovosti, popřípadě je vyměnit za jiné plnění. Účast v soutěži ani výhry a dárky není možné vymáhat právní cestou ani alternativně plnit.
Účastník se může účastnit soutěže pouze se soutěžním návrhem, který vytvořil sám nebo v rámci soutěžního týmu. Účastník nese plnou odpovědnost za to, že jím do soutěže předložený soutěžní návrh je v plném souladu s právními předpisy České republiky, že neporušuje jakákoliv práva třetích stran, včetně práva na ochranu osobnosti, práva na ochranu duševního vlastnictví, včetně autorských práv.
Účastník soutěže může být vyloučen ze soutěže v případě, že pořadatel zjistí nebo bude mít důvodné podezření na spáchání podvodného nebo nekalého jednání ze strany některého z účastníků či jiné osoby, která dopomohla danému účastníkovi k získání výhry, případně jednání, které není fair play nebo není založeno na dovednostech účastníka podle pravidel soutěže. Účastník soutěže může být vyloučen ze soutěže rovněž v případě, že dle názoru pořadatele soutěžní návrh účastníka porušuje právní předpisy České republiky, nebo porušuje jakákoliv práva třetích stran, nebo pokud je jeho obsah v rozporu s etickými pravidly dodržovanými v oboru marketingových komunikací (zejména je v rozporu s ustanoveními Kodexu reklamy Rady pro reklamu).
Pořadatel je oprávněn rozhodnout všechny otázky a spory týkající se této soutěže podle vlastního uvážení a bez sdělení důvodů. Pořadatel tímto nepřebírá vůči účastníkům soutěže žádné závazky a tito nemají nárok na jakákoliv jiná plnění ze strany pořadatele. Pořadatel není odpovědný za jakékoli technické problémy vzniklé při přenosu dat elektronickými prostředky. Účastník se zavazuje uvádět v soutěži pouze pravdivé údaje. Pořadatel nenese odpovědnost za případné problémy s funkčností internetové stránky, kde budou informace o soutěži uveřejněny.
Provedením registrace k účasti v soutěži na microsite soutěže: www.creativechallenge.cz vyslovuje účastník souhlas s těmito pravidly soutěže a zavazuje se je respektovat.
Pořadatel si vyhrazuje právo kdykoli pozměnit nebo upravit pravidla soutěže či soutěž zkrátit, prodloužit, změnit nebo zrušit, a to bez udání důvodů a stanovení jakékoliv náhrady.
Tato pravidla soutěže a další informace o soutěži jsou po dobu konání soutěže k dispozici na internetových stránkách www.creativechallenge.cz
OMD Czech, s.r.o., Lomnického 1705/9, Praha 4 – Nusle, tel. 771 227 107, anna.svobodova@omd.com, anna.bizkova@omd.com