Navrhni nejlepší mediální kampaň pro Pilot

Background

Pilot je celosvětově působící společnost, která podniká v oblasti psacích potřeb. Výběrem psacích potřeb lidé obecně netráví mnoho času, často při jejich výběru a nákupu rozhodují pouze maličkosti.

Challenge

Oslovit vysokoškolské studenty tak, abychom v nich vzbudili potřebu vlastnit značkové gelové pero Pilot G-2, které má ergonomickou úchopovou zónu, krásnou stopu a vyměnitelnou náplň.

Ceny pro vítěze

Členové vítězného týmu dostanou vouchery na cestování a cestovní balíčky. 

Pilot
Stáhněte si
kompletní zadání
Stáhnout brief

Harmonogram

  • Otevření registrací 15. října
  • Odevzdání prezentací 2. prosince
  • Prezentace prací 12. prosince
  • Vyhlášení vítězů 12. prosince

Porota

  • Renata Unger

    Renata Unger Product and Marketing Specialist, Václav Čížek s.r.o.

    "Na marketingu mne baví, že je to velmi živý obor. Neustále nachází nové a nové možnosti, a posouvá své hranice. U psacích potřeb to asi platí dvojnásob, protože se jejich propagace v průběhu posledních 10 let opravdu hodně změnila. Velmi se těším na to, jak se se zadáním popere vlastně sama cílová skupina. A hlavně, jaké nové a neotřelé nápady nám „naservíruje“."

  • Marek Miláček

    Marek Miláček Client Service Director v Attention!Media

    "Marketing je úžasná disciplína, která hledá a ukazuje nové cesty. Za více než 10 let v tomto oboru jsem zjistil, že správný marketér musí umět naslouchat a proto se velmi těším na svěží a nové nápady studentů."

  • Nina Stejskalová

    Nina Stejskalová Business Director v DDB Praha

    "Marketing je fascinujúce odvetvie, ktoré sa neustále mení, vyvíja a pri tom každý deň posúva hranice krativity o niečo ďalej. Na každú jednu výzvu sa dá pozerať s rôznych uhlov a preto sa teším na nekonvenčné a zajímavé nápady študentov a na ich pohľad na vec."