BeBe Dobré ráno

Navrhni nejlepší mediální kampaň pro BeBe Dobré ráno

Backgroud

Značka BeBe Dobré ráno má na trhu dlouhou tradici. Byť má značka vysokou spontánní znalost i penetraci, její podíl na trhu dále neroste, a to zejména kvůli velmi aktivní konkurenci. 

Challenge

Oslovit mladší cílovou skupinu a motivovat jí k nákupu produktů této značky a zároveň představit značku v novém, moderním a lifestyle světle.

Ceny pro vítěze

Členové vítězného týmu dostanou kávovary Tassimo a elektrické koloběžky. Navíc se všichni finalisté můžou těšit na snídaňové balíčky.

Harmonogram

  • Otevření registrací 19. března
  • Odevzdání prezentací 9. května
  • Prezentace prací 16. května
  • Vyhlášení vítězů 16. května

Porota

  • Veronika Demčíková

    Veronika Demčíková Brand Manager BeBe Dobré ráno

    “Marketing som si vybrala preto, že je to krásne multifunkčné odvetvie. Proste vidíte pod pokličku všetkým oddeleniam a necháte niečo zo seba na všetkých projektoch od samotného začiatku až do konca, kedy naše produkty obohatia život samotného zákazníka.”

  • Marek Miláček

    Marek Miláček Client Service Director v Attention!Media

    "Marketing je úžasná disciplína, která hledá a ukazuje nové cesty. Za více než 10 let v tomto oboru jsem zjistil, že správný marketér musí umět naslouchat a proto se velmi těším na svěží a nové nápady studentů."

  • Jana Škaloudová

    Jana Škaloudová Account Director v DDB Praha

    „Hranice reklamy se stále posouvají do nových oblastí. Díky tomu mě marketing fascinuje. Nemůže být nikdy rutinou. Těším se na nové úhly pohledy studentů a na to, že se něco naučím i já od nich.“