Smečka

Vítězem projektu Kooperativa se stal tým Smečka

Vítězné řešení

Máme za sebou třetí ročník soutěže A!M Creative Challenge, který má svého vítěze. Letos se do soutěže přihlásil rekordní počet týmů (22), z čehož máme neskutečnou radost! V prvním kole porota pečlivě vybrala 5 nejlepších týmů, jejichž prezentace si poslechla ve středu 7. prosince. Ve stejný den proběhlo i předání cen vítěznému týmu za nejlepší mediální kampaň pro Kooperativu.

Vítězem soutěže se stal tým Smečka, který se skládá z velmi kreativních studentů oboru mediálních studií Masarykové univerzity v Brně. Filip Gigal, Jakub Liška a Petra Barčáková zaujali porotu především formou prezentace, schopností reagovat na zákeřné otázky a samozřejmě zajímavým nápadem. Charismatický tým z Brna doporučil přesunout stávající komunikaci na médium, u kterého řidiči tráví více času – benzinové stanice. Zde ale nechtějí využívat tradiční místa, ale doposud nevyužitý prostor a bojovat tak s „reklamní slepotou“ prostřednictvím nevšedností a zážitkem.

Kam tedy doporučují reklamu umístit? Na stropy benzinových stanic. V momentě, kdy se v tomto prostoru objeví něco neobvyklého, donutí to řidiče se kouknout nahoru. Zde by skvělé fungovalo propojení stávajících hlášek s měnícím se pozadím, které dodá sdělení příběh.

Vítěze si letos taky odnesly s sebou stylové tablety.

Děkujeme všem zúčastněných týmům za snahu, úsilí a odvedenou práci.

Těšíme se na Vás a Vaše prezentace v příštím kole soutěže.

A!M tým

Porota