TAL

Vítězem projektu HP se stal tým TAL

Vítězné řešení

První ročník soutěže A!M Creative Challenge 2015 má své vítěze. V prvním kole porota pečlivě vybrala několik nejlepších týmů, jejichž prezentace si poslechla ve středu 16. prosince. V pátek 18. prosince proběhlo předání cen vítěznému týmu za nejlepší mediální kampaň pro HP.

Vítězem soutěže se stal tým TAL, který se skládal ze studentek oboru marketingových komunikací pražské Vysoké školy finanční a správní. Alena Dziamidava, Tamari Baiadze, Olena Levchytska představily porotě jedinečný projekt Do-IT-Yourself. Podstatou strategie je myšlenka Do-IT-Yourself, která bere v úvahu hodnoty sdílené malými a středními podniky v různých odvětvích: kreativita, personalizace, nízké náklady a nezávislost. Strategie se opírá o zjištění, že v současné době malé a střední podniky v ČR využívají a platí ostatním firmám za tisk svých materiálů, čímž vytváří dodatečné náklady. Proto je důležité propagovat nejenom produkt HP Office Jet Pro X, ale komplexní řešení pro tiskové potřeby malých a středních podniků a inspirovat podnikatele o možnostech snížení nákladů na tisk pomocí zvýšení vnitropodnikového tisku.

Kromě neocenitelných zkušeností a feedbacku poroty si vítězky odnesly s sebou moderní ohýbací notebooky HP Pavilion X2 a v nejbližší době se mohou těšit na studentskou stáž v HP a mediální agentuře Attention!Media.

Děkujeme všem zúčastněných týmům za snahu, úsilí a odvedenou práci.

Těšíme se na Vás a Vaše prezentace v příštím kole soutěže.

A!M tým

Porota