Navrhni nejlepší mediální kampaň pro ČMSS

Background

Českomoravská stavební spořitelna je největší českou stavební spořitelnou a největším poskytovatelem úvěrů v České republice. V dnešní době ale ČMSS obtížně navazuje vztah se skupinou mladých lidí, kteří nemají se značkou ČMSS emocionální spojení, jako měly generace předchozí.

Challenge

Oslovit mladou cílovou skupinu a budovat vztah mezi ní a ČMSS. Jde nám o to být u mladých lidí pozitivně zapsán ještě v době, než začnou svoji bytovou situaci řešit.

Ceny pro vítěze

Členové vítězného týmu dostanou vouchery v hodnotě 5000 Kč na cestování dle vlastního výběru!

ČMSS
Stáhněte si
kompletní zadání
Stáhnout brief

Harmonogram

  • Otevření registrací 12. března
  • Odevzdání prezentací 2. května
  • Prezentace prací 14. května
  • Vyhlášení vítězů 14. května

Porota

  • Marek Miláček

    Marek Miláček Client Service Director in Attention!Media

    „Marketing je úžasná disciplína, která hledá a ukazuje nové cesty. Za více než 10 let v tomto oboru jsem zjistil, že správný marketér musí umět naslouchat a proto se velmi těším na svěží a nové nápady studentů.“

  • Tomáš Peterka

    Tomáš Peterka Head of Marketing Communication and Client Service in ČMSS

    „Spolupráce se studenty na marketingových projektech nám nejen přináší svěží pohled na věc, ale hlavně pomáhá pochopit, co dnešní mladí lidé očekávají od komunikace se značkou.“

  • Václav Beran

    Václav Beran Head of Fuse Digital

    „Marketing nás ovlivňuje dnes a denně ve všech sférách našeho života. Věřím, že to, jestli kampaň bude úspěšná či nikoli (tedy do jaké míry nás ovlivní) závisí na insightu, z kterého vychází, na skvělém kreativním nápadu, jeho provedení a v mediální distribuci. Už se moc těším na všechny skvělé nápady, co mě „zvednou ze židle“.“