Spotřeba balené vody v kanálu HORECA klesá především díky přesunu zájmu spotřebitelů směrem k jiným alternativám nápojů. Značka Mattoni je leaderem na trhu balených vod s tržním podílem 15%. V posledních měsících však čelí mírnému poklesu v segmentu HORECA.
Navrhnout, jakým způsobem představit v HORECA prostředí balenou vodu jako prémiový produkt, který je tou správnou volbou namísto kohoutkové vody a domácích limonád, a jak efektivně komunikovat směrem ke spotřebiteli, aby měl zájem si objednat Mattoni. A zároveň přijít s přesvědčivými argumenty pro provozovatele restaurace/kavárny, proč by měl mít Mattoni v nabídce a aktivně ji hostům nabízet.
Členové vítězného týmu dostanou vouchery na nákup sportovního oblečení v hodnotě 8.000 Kč. Součástí výhry je také startovné na běžecký závod Pražská štafeta 2018 (4x5km).
Senior Brand Manager Mattoni
Client Service Director v Attention!Media
Account Director v DDB Praha
Pro zaslání kompletního zadání nám zanechte svou e-mailovou adresu.
Do vaší e-mailové schránky zašleme odkaz ke stažení kompletního zadání a přístupové údaje.
Odesláním své emailové adresy udělujete společnosti OMD Czech, a.s., IČ 64948439 souhlas se zpracováním svých osobních údajů (emailové adresy) pro účely zaslání briefu na Vaši emailovou adresu. Souhlas můžete kdykoliv odvolat zasláním takového odvolání na emailovou adresu
gdpr.cz@omnicommediagroup.com.