Navrhni nejlepší mediální kampaň pro Mattoni

Backgroud

Spotřeba balené vody v kanálu HORECA klesá především díky  přesunu zájmu spotřebitelů směrem k jiným alternativám nápojů. Značka Mattoni je leaderem na trhu balených vod s tržním podílem 15%. V posledních měsících však čelí mírnému poklesu v segmentu HORECA.

Challenge

Navrhnout, jakým způsobem představit v HORECA prostředí balenou vodu jako prémiový produkt, který je tou správnou volbou namísto kohoutkové vody a domácích limonád, a jak efektivně komunikovat směrem ke spotřebiteli, aby měl zájem si objednat Mattoni. A zároveň přijít s přesvědčivými argumenty pro provozovatele restaurace/kavárny, proč by měl mít Mattoni v nabídce a aktivně ji hostům nabízet.

Ceny pro vítěze

Členové vítězného týmu dostanou vouchery na nákup sportovního oblečení v hodnotě 8.000 Kč. Součástí výhry je také startovné na běžecký závod Pražská štafeta 2018 (4x5km).

Harmonogram

Porota