Navrhni nejlepší mediální kampaň pro AVON

Background

AVON je celosvětově působící kosmetická společnost přímého prodeje s dlouholetou tradicí. Společnost je známá svým tištěným katalogem a prodejem prostřednictvím Avon Ladies (AL). V posledních letech AVON investuje do své modernizace, a jejich aktuálním cílem je omladit bázi AL a ukázat, že AVON je moderní, trendy a taky hlavně ONLINE.

Challenge

Zbořit mýty, že AVON je značka pro starší a nemá mladým lidem co nabídnout, a že AVON je pouze katalog a Avon Lady. Představit AVON jako značku pro mladé a zvolit správné benefity, tone of voice a marketingový mix tak, aby kampaň oslovila a motivovala mladé ženy stát se AL.

Ceny pro vítěze

Členové vítězného týmu dostanou vouchery na cestování dle vlastního výběru v hodnotě 10.000 Kč. Součástí výhry je také možnost studentské stáže či stínování manažera (dle preferované oblasti a v preferovaném čase).

Harmonogram

Porota