Navrhni nejlepší mediální kampaň pro Kooperativa

Background

Za posledních 25 let se Kooperativa postupně vypracovala mezi největší české pojišťovny a stala se jedničkou v pojištění podnikatelů a motorových vozidel. Pro komunikaci své značky využívá mostní konstrukce, kde využívá unikátní vtipné hlášky, které glosují životní situace a nechávají na samotném řidiči dopad daného sdělení.

Challenge

V příštím roce pravděpodobně dojde k omezení reklamní komunikace v blízkosti dálnic a rychlostních silnic I. třídy. Hrozí tedy, že Kooperativa bude muset svoji komunikaci přesunout na jiné médium. Ale na jaké? Vaším cílem je navrhnout ideální řešení, které umožní nahradit komunikaci na mostech jiným médiem, jehož efekt bude srovnatelný či dokonce lepší.

Ceny pro vítěze

Soutěžící budou mít možnost navázat užitečné kontakty a dostat zpětnou vazbu od odborníků z oblasti médií a marketingu. Nejlepší tým získá stylové tablety Lenovo.

Harmonogram

Porota