Za posledních 25 let se Kooperativa postupně vypracovala mezi největší české pojišťovny a stala se jedničkou v pojištění podnikatelů a motorových vozidel. Pro komunikaci své značky využívá mostní konstrukce, kde využívá unikátní vtipné hlášky, které glosují životní situace a nechávají na samotném řidiči dopad daného sdělení.
V příštím roce pravděpodobně dojde k omezení reklamní komunikace v blízkosti dálnic a rychlostních silnic I. třídy. Hrozí tedy, že Kooperativa bude muset svoji komunikaci přesunout na jiné médium. Ale na jaké? Vaším cílem je navrhnout ideální řešení, které umožní nahradit komunikaci na mostech jiným médiem, jehož efekt bude srovnatelný či dokonce lepší.
Soutěžící budou mít možnost navázat užitečné kontakty a dostat zpětnou vazbu od odborníků z oblasti médií a marketingu. Nejlepší tým získá stylové tablety Lenovo.
Specialista externí komunikace v Kooperativa
Client Service Director v Attention!Media
Strategic Planner v DDB Praha
Pro zaslání kompletního zadání nám zanechte svou e-mailovou adresu.
Do vaší e-mailové schránky zašleme odkaz ke stažení kompletního zadání a přístupové údaje.
Odesláním své emailové adresy udělujete společnosti OMD Czech, a.s., IČ 64948439 souhlas se zpracováním svých osobních údajů (emailové adresy) pro účely zaslání briefu na Vaši emailovou adresu. Souhlas můžete kdykoliv odvolat zasláním takového odvolání na emailovou adresu
gdpr.cz@omnicommediagroup.com.