Navrhni nejlepší mediální kampaň pro Under Armour

Background

Under Armour založil v roce 1996 bývalý hráč amerického fotbalu Marylandské Univerzity, Kevin Plank. Značka se stala tvůrcem sportovního oblečení, které udržuje tělo sportovců nepřehřáté a suché, ať už při tréninku, nebo při zápase. UA a její produkty jsou zaměřeny na výkon/performance a pomáhají sportovcům dosahovat lepších výsledků.

Challenge

Propagace eventu v Praze, který bude sloužit jako „testovací centrum“ pro sportovce, kteří budou společně s Under Armour hledat cestu, jak posunout jejich sportovní výkon.

Ceny pro vítěze

Členové vítězného týmu dostanou poukazy na zboží Under Armour.

Under Armour
Stáhněte si
kompletní zadání
Stáhnout brief

Harmonogram

  • Otevření registrací 30. března
  • Odevzdání prezentací 28. dubna
  • Prezentace prací 20. května
  • Vyhlášení vítězů 20. května

Porota